4 tipy pro provozování německého e-shopu

Provozování internetového obchodu není snadné, ale usilovná práce se obvykle vrátí i s úroky. Přesto se může stát, že dojde ke stagnaci byznysu i navzdory veškeré vynaložené snaze. Jedním z častých důvodů je omezený počet zákazníků na českém trhu. Je-li to i váš případ, možná jste si začali pohrávat s myšlenkou na expanzi do zahraničí. Nemusíte přitom nijak daleko, německá ecommerce je na vysoké úrovni a Němci nedají na nákup přes internet dopustit. Na druhou stranu si pečlivě vybírají, u koho nakoupí. Proto jsme pro vás připravili několik tipů, které zvýší vaše šance na úspěch.

Seznamte se s německou legislativou

Alfou a omegou úspěšného e-shopu je dodržení platné legislativy. Německo je sice v Evropské unii, ale platí zde spousta specifických norem a zákonů, se kterými byste se měli důvěrně seznámit. Nechcete-li ztrácet čas samostudiem na internetu, sjednejte si schůzku s odborníky z poradenské společnosti.

Spolehlivá doprava

Postavte profesionální e-shop

Na německého zákazníka musíte udělat dojem. Rozhraní internetového obchodu by mělo být uživatelsky přívětivé, přehledné a moderní. Investice do profesionálního řešení se vám vrátí i s úroky – budete působit důvěryhodněji, což je na německém trhu velmi důležité.

Najměte podporu hovořící mateřským jazykem

Němci si potrpí na špičkový servis, což v případě internetového obchodu znamená ochotnou zákaznickou podporu. Měla by komunikovat v němčině a navodit dojem, že zákazník nakupuje v německém e-shopu.

Rychlá a spolehlivá doprava

Podstatným aspektem je spolupráce se spolehlivým dopravcem. Zaslání balíku do Německa umožňuje například služba Balík servis, která nabízí ideální podmínky pro prodejce s menším objemem zásilek.

Kurýr

A jak poslat velký balík? I v tomto směru vám přijdou vhod služby Balík servisu, jehož nedílnou součástí je přeprava nadměrných zásilek na paletách do hmotnosti 700 kg a kusových balíků s rozměry až 2×2×3 m.