3 kroky k úspěšné konferenci
Uspořádat konferenci není složité. Stačí vymyslet téma, vybrat příhodné místo a pozvat řečníky. Pokud se však bavíme o opravdu úspěšné akci, na kterou si budou hosté ještě dlouho pamatovat, organizace je již o poznání složitější. Chcete-li uspět, dodržte následující 3 kroky. Dozvíte se z nich to nejdůležitější.
1. Přínosné téma
Konferencí se pořádá mnoho, ale jen některé vybočují z řady a mají pro účastníky reálný přínos. Nechcete-li, aby se na událost zapomnělo takřka okamžitě poté, co skončí, vymyslete atraktivní témata. Zároveň si zjistěte, zda se v daném období nekoná tematicky příbuzná konference – zbytečně by vás připravila o návštěvníky.
2. Vhodně zvolené prostory
Velmi důležitým kritériem je místo konání. Pro větší akce je ideální reprezentativní konferenční sál v Praze. Podstatné je, aby se vybraný hotel nacházel na dostupné adrese a účastníci nemuseli složitě kličkovat přes půl metropole. To by je zbytečně znechutilo ještě před tím, než událost začne.
Konferenční prostory k pronájmu v Praze vybírejte podle kapacity a úrovně služeb. Dobrou volbou je například hotel Praha Belvedere, který disponuje velkým sálem a několika menšími salonky. Samozřejmostí je prvotřídní catering a veškeré potřebné vybavení. Čtyřhvězdičkový hotel se nachází poblíž Pražského hradu a umožňuje rychlé spojení s historickým a obchodním centrem.
3. Spíkři, kteří mají co říct
Úspěšnou konferenci dělá nejen vhodně zvolené téma a atmosférické prostředí, ale především schopní řečníci. Nemusí se přitom jednat o kapacity – často mají stravitelnější projev méně známí lidé, avšak s dlouholetou praxí v oboru.
Co se týče přednášek, neměly by být příliš krátké, protože by spíkr nestihl dané téma probrat do hloubky. Na druhou stranu není dobré cokoliv zbytečně protahovat – v takovém případě se účastníci nudí a odchází předčasně. Obecně je optimální délka kolem 45 minut. Přejeme hodně štěstí!